16 Mayıs 2015 Cumartesi

İlk Tombul Yazım

Herkese Tombul Beyinlerden merhabalar!

Günümüzde artık birçok kişinin kendi görüşlerini ve düşüncelerini paylaştığı kişisel bloğu var. Ben bu blogları amatör veya profesyonel olsun hiç farketmez yazarların evi olarak görüyorum. Her okuyucu da doğal olarak evimizi ziyaret eden misafirlerimiz oluyor. Tombul Beyinler de benim evim. Bu yüzden ev sahibi olarak bloğumu ziyaret eden siz değerli okurlarımıza/misafirlerimize hoşgeldiniz demek istiyorum.

Her ne kadar önsözlerden hoşlanmasak da bu yazı  blogumun önsözü oluyor sanırım. O yüzden yazımı çok uzun tutmamaya çalışacağım. Blog yazmaya karar vereli uzun zaman olmuştu aslında. Birkaç girişimim de olmadı değil. :)  Bir blogda yazar olmak hiç kolay değil. Biraz sabır, biraz inatçılık biraz da özgün içerikler verebilme yeteneğiniz olması gerekiyor. (biraz değil baya baya olması gerek bu özelliklerin) Umarım ilerleyen günlerde de bu heyecanımla çok güzel yazılar ortaya koyarım.

Unutmayın siz benim misafirimsiniz, başımın üzerinde yeriniz var. Hepinizi tekrar tekrar ağırlamaktan gerçekten mutluluk duyarım. Burada kendi evinizdeymiş gibi hissetmeniz dileğiyle..

Hepinize iyi okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gmail oturumunuz ile yorum yapabilmek için Google' ı
Sadece isim vererek yorum için Adı/Url' i seçerek isminizi yazarak..
İsim vermek istemiyorsanız Anonim' i seçerek yorum yapabilirsiniz...