24 Mayıs 2015 Pazar

Mide Yanması ve Bulantısından Hemen Kurtulun

ÜŞÜTTÜNÜZ VE MİDENİZ Mİ BULANIYOR ?

            Kış aylarında ister istemez en çok yaşadığımız şey soğuk algınlığıdır. Ardından gelen mide bulantısı sonra ateş sonra… 
Birde bünyemiz zayıf ise birkaç günümüzü yatakta geçirebiliriz. Ve bir ilaç kullanmak zorunda kalırız. Şimdi bunlara son verip içimizi ısıtacak bir şey istiyorsak tamda buna göre bir şey biliyorum KEKİK YAĞI!

          Kekik yağı, genellikle üşüdüğümüzü anladığımız mide bulantısı ve halsizlik anında her şey geç olmadan yetişen bir kurtarıcıdır. Kullanımı da belkide çoğumuzun bildiği basit bir yöntem ;

bir küp şekere (küp şekeri yoksa bir çay kaşığı şekere) üç damla kekik yağı damlatıyoruz ve kekik yağının çok ama çok acı olması nedeniyle ağzımızda dağıtmadan bir bardak suyla anında yutuyoruz. Ardından biraz istirahat ediyoruz gerisini kekik yağı hallediyor zaten.
Şimdiden geçmiş olsun :)


MİDE YANMASINI YOK ETME ZAMANI

mide ekşimesi
        Evet, çoğu insanın ve benim de dert yandığım, bazen saatlerce süren berbat hissettiren ve bizi tokken yemek yemeğe sürükleyen o şey mide yanması.

       Bir çok oluşum sebebi vardır mide yanmasının ama bir şekilde yanar işte. Ve ben buna da çok çok iyi gelen bir şey biliyorum KANTARON OTU YAĞI.

     Mideniz yanmaya başladığı an veya yanmasa da olur arada bir kullanmanızı tavsiye ederim;
bir çay kaşığı kantaron otu yağını direk içiyoruz. Bu yağın biraz kötü bir kokusu olabilir. (yararlı şeyler neden hep acı veya kötü kokulu olmak zorunda anlamıyorum) Ama sağlığınız için bu yağı içmenizi tavsiye ederim. Bu kötü koku hissetmemek için çözümümüz içmeden önce burnumuzu tıkamak. Burnumuzu tıkayıp içtikten sonra her şey kısa bir süre içinde yoluna girecektir.
Kantaron otu yağının hiçbir zararı yoktur. Gönül rahatlığı ile haftada iki üç defa içebilirsiniz çünkü bu yağın faydaları saymakla bitmez ama ben birkaç tanesini saymak isterim.


1­- Mide ağrılarının giderilmesinde ve mide ülserinin iyileştirilmesinde etkilidir.

2- Cildinizin pürüzsüz olması için cilt bakım yağı olarak da kullanabilirsiniz.

3-Yaraları iyileştirmek için kantaron yağına başvurabiliriz.

4- Beyni sakinleştirir, rahatlatır.

5- Sindirim sistemimizi düzene sokar.

6- Kan temizleme özeliğine sahiptir.

7- Hastalık sonrası vücudun güçlenmesinde son derece yararlıdır.

8-Güneş ve diğer yanıklarda, kesiklerde kullanılabilir.


İşte böyle arkadaşlar Ben bu iki yağı da evimde bulunduruyorum ve ihtiyacım olduğu zaman hemen kullanıyorum. Zaten bu yazıyı yazmamın sebebi de dün içtiğim kekik yağı. :)
Mide bulantısı ve yanması olan arkadaşlara geçmiş olsun.

Biran önce iyileşmeniz dileğiyle.

2 yorum:

Gmail oturumunuz ile yorum yapabilmek için Google' ı
Sadece isim vererek yorum için Adı/Url' i seçerek isminizi yazarak..
İsim vermek istemiyorsanız Anonim' i seçerek yorum yapabilirsiniz...